pust och suck...

En pust för att jag lyckats hålla mig frisk trots att mina två älsklingar legat i magsjuka, hurra!!


En fet pust för att jag inte kommer på nått mer att skriva i min jäkla text om specialpedagogikens utmaningar och möjligheter i dagens skola...Det står still, jag har aldrig haft skrivkramp förr.... orden brukar bara hoppa ur mig när jag skriver, men inte nu!! Blää....jag är sjukt stressad för imorgon ska jag och Erika skriva ihop en till fejkfältsudie, denna rapport ska vara på 5-8 sidor...jippi ka yeay, mother fucker!


Inspirera mig!


Vet ni vad jag gjorde tidigare idag förresten? Så klart ni inte vet, men ni vill säkert veta =) Jo, jag åkte ner till Nordea och tog ut 3700 kr från en fond och beställde en laptop... Känns som att det blir behövligt nu när Mathias ska vara pappaledig, jag måste åka in till skolan och plugga och jag vägrar sätta mig i deras deprimerande datasalar... Nä, det är mycket flachigare att sitta och spana på folk med en sprojlans laptop i bibblan :)

Sist jag tog ut pengar från en fond åkte jag på supa, knulla åka taxi-resa till Rhodos med mina girls =) Det var också värt vartenda öre!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag måste också ha en laptop, nåt tips om vart man hittar en bra till ett schysst pris?

Postat av: Cecilia

Åh, köp datorn jag har=) Den är kanon, liten och snygg dessutom. En Toshiba, dessutom nedsatt 1000:- sen jag köpte den.... Hrm. Den finns iaf på elgiganten och är BÄST:)

2008-03-19 @ 18:37:15
URL: http://ceccci.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh, vad skönt att du verkat klara dig! vissa har ju tur! ;)
Vad skoj med en dator, men är de så billiga nu? Tror min kostade typ 10 eller så...

2008-03-19 @ 19:38:18
URL: http://jennypro.blogg.se
Postat av: Martina

jag har köpt en acer för 2999 kr =) vi hade en acer laptop förut åxå som vi sålde när vi köpte vår stationära och vi var supernöjd med den =) sen har jag köpt en brun och rosa laptopväska som var apsnygg till =) hihihih

2008-03-19 @ 20:12:51
Postat av: Jenny

Vilket pangpris! Har de blivit så billiga kanske man ska köpa en till? ;D

2008-03-19 @ 23:50:35
URL: http://jennypro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback