solenergi!

Jag antar att många liksom mig fick ladda upp batterierna med lite solenergi idag! vilket helt underbart väder det är =) Nog för att jag vill ha vår och sommar snart, men nollgradigt och jättevarmt i solen är inte heller fel =) Vi käkade till och med lunch ute idag på altanen, efter det att vi varit på öppna och busat....

Freja sover middag nu, otroligt dum tid, men hon somnade en halvtimme på väg till öppna vid 10 tiden imorsse och då var det omöjligt att få henne att somna på vägen hem. Jaja, vi funderar på om vi ska åka till farmor och farfar i gävle en sväng när hon vaknar, om vi får tag på dem vill säga =) Om det är några som har fullt på shemat så är det dem! Farfar är en riktigt hurtgubbe på 76 år som går på buggkurs, spinnning och matlagningskurs. Det varvar han med några turer på birka varje år + minst två solresor. Sist besökte dem USA och gjorde en roadtrip där på lite drygt 2 veckor...Jag hoppas att jag och Mathias också får vara lika pigga och glada som dem när vi är så gamla :)

                    image79
                   Farfar i egen hög person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback