gokväll =)

Freja sover som en stock och här sitter jag och har precis kollat på barnmorskorna på datorn och bölat som en gris! Varje förlossning påminner på något sätt om min egen och jag vill bara tydliggöra att det inte är några sorgetårar som kommer. Att föda barn är det häftigaste jag gjort i hela mitt liv!!!

Mathias åkte till finland vid lunchtid idag, han ska dit och tävla i tyngdlyftning, fast mest ska de åka birka och dricka öl och bada bastu tror jag =) Jag själv har gosat och umgåtts med Freja, vi var till parken en sväng och sen kom hennes morfar och ville låna henne. Toppen, då kan jag plugga tänkte jag, fast när jag hade läst några sidor ringer Mallan och säger att vi ska ut och power walka. Sagt och gjort, fast först drog vi till solariet och bättrade på brännan lite =)

Jag la Freja i min säng, det är så ensamt att sova utan Mathias och det är så sjukt mysigt att sova med min bäbis!!

Man blir ju inte ett dugg sugen på en till när man kollar på barnmorskorna, eller hur?? Suck, när är det vår tur igen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback