I'm done!

Jag är så nöjd med mig själv, jag har skrivit klart alla texter som ska vara inne innan sommaren! wohhooooo, Sommarlov, here I come! Vi har ett matteseminarium kvar som är på torsdag och sen har jag redovisning med specpedan och ledarskapskursen åxå, men allt är fixat och jag känner mig lugn...

så, hallå alla kompisar, nu kan jag vara lite social igen =) Jag ska faktiskt på grillning hem till Cattis imorgon, hoppas på fint väder bara =)

Altanen är så gott som färdig, Mathias ska kasta upp taket imorgon och sen ska vi olja trallen =) Allt känns bra nu faktiskt!!!


Kommentarer
Postat av: Heson

Vad du är duktig, Marina! Se till att ha ett skööönt sommarlov nu bara!
Hur gick det med taket sedan? Blev det rökfärgat, eller?
Kraaam!

Postat av: Titti

Duktig du gumman!!! I mån ska vi dricka vin så klockorna stannar... ;);) Puss

2008-05-15 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback