Låång men bra vecka =)

Äntligen fredag, har precis tagit en kvällspromenad. Svetten klibbar mot tröjan på ryggen och jag ska snart hoppa in i duchen. Det har varit en lång men bra vecka. Mattekursen är avklarad, jag har skickat in min rapport om konflikthantering och har fått den som jag ska opponera på. Ytterligare på en vars författare inte kan referera..jaja, min lott i livet verkar det som =)

Sen har jag jobbat tre dagar. Ibland stöter man ihop med ungar som man klickar med, som gör att man helst inte vill gå hem när dagen är slut för att de bara är så underbara, sen händer det även att man träffar ungar man helst vill spy på, men så kommer det väl alltid att vara. Denna vecka har jag dock träffat en ny liten kille som kilat sig in stadigt i mitt hjärta =) Klart som 17 att Freja ligger hästlängder före, men den här ungen är bland de goaste jag mött =)

Får se vad som händer och sker i helgen, mathias har tävling imorgon, jag och freja blir nog bara hemma på gårn och leker. Grannen har kalas så har man tur kanske man kan sno åt sig lite tårta =)

Nu ska vi krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback