Märta is my name...??

Fick ett mess av Mallan i förrgår där det stod Gratts på namnsdagen älskling, puss... tänkte inte mer det, utan antog att det var Sofie (mitt mellannamn). Jag har full kolll på att det är Martina den 10 november eftersom Freja föddes då och såklart fick Martina som andranamn. Ganska coolt att fylla år och ha namnsdag på sammadag va?

Anyways, tänkte som sagt inte mer på saken förns idag då Mallan frågar om någon mer sa grattis. Nä, sa jag det vara bara Du som kom ihåg mig. Då garvar hon lite och sa att det var ju taskigt med tanke på att alla borde vid det här laget veta att jag heter Märta. Av mina "tre" namn är inte Märta min favorit, men vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! ja det är coolt! Min moster heter Charlotta men kallas för Lotta båda namnen har namnsdag den 12 maj då hon är född :D

Postat av: Ella

Fan! Nu glömde jag att messa dig på din viktigaste namnsdag, men jag tänkte på dig flera gånger under dagen lilla märta ;) /Ella

2008-05-15 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback