panik

Jag hatar att sjuksköterskorna strejkar!! Alldeles nyss gjorde Freja en ofrivlillig kullerbytta rätt ner i stenplattorna framför altanen. Det var blod överallt, tre skrapsår och ett djupt jack i pannan. Vad gör man? Efter att jag nästan slängt telen i väggen i frustration att jag varken fick tag på mamma (som är sjuksköterska), mathias eller sjukvårdsrådgivningen som är i strejk, ringde jag Mia som kom hit och plåstrade om henne. Wilma var med och vi bestämde att hon skulle sova här i kväll =) det blir bra för freja att få wilma och leka med så slipper hon tänka på bulan i pannan.

Hon sover nu, jag la henne i sängen och sitter bredvid med datorn i knät. Min bäbis är viktigare än att bli brun, även fast det känns lite surt att sitta inne med det fina vädret som väntar där ute..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback