Det här att ha barn...

Det här med att ha barn innebär att man ibland får krypa ner i soffan och mysa med en söming liten tjej och titta på barnprogram. Jag älskar barnprogram, men tycker ofta att de var bättre på min tid när jag var liten. Då fann doktor snaggels, bumbibjörnarna, ducktales, babar, bamse, Sune och så klart Björnes magasin! Dock har jag och Freja fastnat för Höjdarna som slår alla tidigare barnprogramm med råger! Jag lovar, det är verkligen humor! Jag och Mathias ligger och vrider oss av skratt, ibland blir man nästan lite besviken om inte Freja orkar kolla klart på filmen. Då brukar vi ha den på lite i bakgrunden varpå man smygtitta mellan varven =)

Tänkte dela med mig av ett snott klipp från youtube på dessa underbara höjdare!! Ni måste kolla, som sagt de slår alla
tidigare former av barnprogramm med hästlängder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback