gå-ut-abstinens

Nu har jag suttit inne i snart en vecka pågrund av Frejas sjukdom. Det börjar bli lite småtråkigt om jag får säga så. Vi har väl avverkat pippi, bamse, pingu och nickefilmen ca 50 ggr. Sen har vi läst lite och myst i sängen, men thats about it. Jag vill alltså gå ut. Idag håller vi på och tvättar + att vädret är förjäkligt, men imorgon kanske vi vågar oss på att gå ut en sväng. Hon har inte haft feber på några dagar nu, men andningen är fortfarande väldigt tung och hon hostar mycket. Är det skadligt med kall luft när man har lunginflamtion? Snälla svara nån, jag kanske sitter inne helt i onödan =)

Ska kila ner en snabbis i tvättis nu, hörs!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Vet inte om det är skadligt kanske...men det är väl inte så bra att andas in kall luft om man lunginflammation..men jag är inte säker men det är vad jag skulle tro ialla fall!!

Förstår att du har lessnat på att sitta inne...man känner ju sig sjuk själv också då...

Hoppas hon kryar på sig!

Postat av: Matilda

Hallå!

Vi saknar er i skolan! Ang att gå ut när Freja hostar.. Jag har astma och blir sämre i perioder. Om det är kallt utedå så hostar jag extra mycket när jag kommer in i värmen igen. Krya på er! Kram Kram

2008-11-27 @ 15:28:42
Postat av: Martina

Matilda: saknar er med =) Får se om det blir nå mer skola för oss, jag börjar jobba nästa vecka =)vi ska antagligen sitta på onsdag, men vi är mer eller mindre färdiga känns det som =) Hur går det för er? KRAM

2008-11-27 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback