Gamla vänner...

Idag har jag haft en riktigt mysig dag =) Först skolan med Erika. På nått sjukt sätt lyckades vi faktiskt producera rätt bra trots att merparten av dagen bestod av skvaller, skratt, kaffe och tacobuffe på teknikparken. Man måste få ha sådana dagar!! Träffade även Maria L på skolan idag, vilket kändes som 100 år sedan sist. Lite senare under dagen träffade jag även på min bästaste Sofia Erixon. Henne har jag inte sett sedan jag var gravid med Frejis så vi hade verkligen en del att ta igen. Vi åkte hem till oss och fikade och snackade lite skit. Hon gjorde tydligen ett bra intryck på fröken Freja som ca 1 timme efter hon gått gick och sa "Heddå Fia"! På kvällen fick jag ytterligare besök av Malin och Pea... Kan med andra ord sammanfatta dagen med ordet SOCIAL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback