Glöggpremiär!

Idag har vi varit på glöggpremiär hos Mallan, jag drack dock vatten. Har aldrig riktigt fattat grejen med glögg, visst kan jag dricka en liten mugg med massa russin i på julafton, men efter det är jag ganska nöjd. Det vågar man knappt nämna till Mallan vars största dryckintag sker i form av glögg från december till slutet av mars, då det av naturliga skäl börjar bli svårt att tillgodose hennes behov eftersom de flesta affärer istället marknadsför exempelvis påskmust och dylikt vid denna tidpunkt. Anyways, jag gillar ändå att gå på glöggkväll, och pepparkakorna som vanligvist serveras som tillbehör kastar jag gladeligen i mig!





Imorgon är det fredag, jag och Erika ska träffas kl 9 i skolan för att piffa lite i uppsatsen. Vi hade miniventilering idag och fick bra kritik på det vi gjort hitills....dock känns det väldigt långt kvar fram till målsnöret och det känns stundtals sjukt tungt! Jag drömmer om den dagen då vi skriver sista punkten, jag vill se ljuset, gide me!

Jag och Erika har tänkt att vi ska fylleplugga någon dag, då har vi tänkt oss att varsin flaska vin bredvid datorn ska sätta snurr på vår slutdiskussion, vad tror ni om den ideen?


Kommentarer
Postat av: Lina

JAg har då alltid påstått att man blir mer kreativ efter ett par glas vin, kör hårt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback