längtan...

Det är rätt många saker jag längtar efter nu...

-Jobb, har jobbat på murgårn idag, jag vill ha jobb där! punkt slut.

-Pengar, min kassa skramlar rätt tom trots att barnbidraget kom igår?!

-Julafton, trots att det blir ett kaotiskt helvete att försöka få ihop allt med två ensam/skilsmässobarn, med hundra olika familjer känns det som...söderhamn dan innan (hoppas vi), hemma på julafton (orkar inte åka runt i år igen), Fam Pettersson på juldagen, min mamma på annandagen... sen har jag eventuellt tagit på mig att jobba på fritids där i mellandagarna...får man ob inom skolan?!

-Ett plus på stickan vore trevligt, snälla tomten låt mig bli preggad i julklapp. Jag behöver inte nånting annat, bara en liten bäbis? Snälla? blink blink

-Utlandsresan i januari hägrar rätt friskt!

-Har sagt det förr, men jag drömmer om den dagen jag får sätta sista punkten på min och erikas uppsats!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Har du sett på Huldasbyrålåda att elin ska ha några tavlor i skyltfönstret på Handelsbanken under julskyltningen? :)

Postat av: Heson

Goddagens! Söderhamn dagen innan julafton är självklart spikat! Jag frågar inte ens, bara räknar med att ni kommer :-)

Kraaaam!!!

2008-11-23 @ 18:41:16
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback