Lätta mitt hjärta...

Det är en grej jag inte skrivit om här...Jag vet inte varför egentligen. Jag brukar ju skriva det mesta här och nu när jag satt och skulle skriva ett blogginlägg fick jag ett litet infall att dela med mig av något som hände för ca 2 veckor sedan.

Vad som hände var att jag åter igen fick ett missfall...Jag hade inte gått så länge denna gång, men det känns ändå i hjärtat... Jag blev mest förbannad istället för ledsen.. det skulle ju vara vår tur igen nu! Jag är redo för att bli tvåbarnsmamma...

Nu har jag iaf beställt nya ägglossningstester... Jag har ju inte svårt att bli gravid iaf, det får vi trösta oss med....

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Gud så trist, beklagar verkligen..

Postat av: Emma

Men fy vad tråkigt. Beklagar.

Jag har ägglossningstester om du vill ha :)

2008-10-26 @ 23:25:55
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/
Postat av: Heson

Nämen... vad tråkigt... och vad orättvist!

Kram!

2008-10-27 @ 21:40:00
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback