På spanarhyllan....

Sitter på spanarhyllan på högskolan och försöker plugga. Har faktiskt skrivit en hel del i dag, men nu börjar motivationen att tryta....Smällde just i mig en daimglass, men sockerkicken gjorde inte susen den här gången... Sitter några fnittriga 18 åriga tjejer några stolar bort, de verkar inte heller plugga så mycket....De snackar mest om kåren, hur mycket de skulle vilja åka och shoppa och hur fula de manliga deltagarna är i årets idol....

Kanske ska man dra??

Sitter och drömmer mig bort och längtar tills på fredag då vi ska åka på spahotell och fira vår 5årsdag...kolla in får ni se...
www.klockargarden.com 1100 för två personer, med fika på eftermiddan, fyra rätters på kvällen, frukost morgonen efter, mousserande vin och choklad på rummet... Billigt men sant!! Om man bokar samma vecka, vilket vi gjorde får man det för halva priset.... Alltså det skulle ha kostat 2200 igentligen (bra pris bara det tycker jag).är för trött för att kunna formulera mig ordentligt =)


Ä ja drar!

Kommentarer
Postat av: Heson

Det där låter ju supermysigt! Och billigt! Vi åker eventuellt till Gävle på lördag och i så fall blir det nog en tur till Fjärran Höjder på söndag. Vill ni hänga på?

Ha det bra!

Kram!

Postat av: Heson

Förresten - har du fått någon respons på brevet till rektorn?

2008-10-02 @ 10:36:11
URL: http://hesons.blogg.se/
Postat av: Heson

Om du tittar till höger - under bilden på mig och alla länkar. Det gula fältet. Och så scrollar du neråt så dyker det upp ett vitt fält i det gula där det står: Live feed!

:-)

2008-10-02 @ 11:11:20
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback