snö?

Hallå snön vart är du? Pratade med Malin igår, det är tydligen snö i Sundsvall, jag vill åxå ha!!! Jul är ju det bästa som finns! Vet ni vad jag gjorde igår? Jag köpte en jättefint julstjärna att ha i fönstret som är gjord av pärlor och lite fina lampor. Det måste vara den finaste adventsstjärna som skådat ett fönster!! Vill ni veta nått ännu värre? Jag satte upp den, Mathias suckade, Freja utbrast "Titta, stjärna!!" =) Jag vet jag är hemsk. Förra året satte jag upp utomhuspyntet till 1 november, det är jag förbjuden att göra i år. 1 December är tydligen någon form av startskott när det gäller mysbelysning. Funderar på att vara lite busig även där, som sagt jag är torsk på julen!!

Komk, kom, strålande jul!

Kommentarer
Postat av: SaraN

Hehe ja visst är det mysigt med bebisar :) Hon är jätteduktig som låter oss sova, det är verkligen guld värt :) Duktiga barn vi fått :P Ni planerar också bebis va? :)

Postat av: Heson

Hej! Vi var till Jungle City som ligger på Kryddstigen. Finns det alltså 3 lekland i Gävle? Enligt Emils kompis som var med oss så är det som ligger på Söder bäst (fast jag tror iofs inte de har varit på den du sade ligger på Brynäs). Får väl ta och utforska det stället också vid tillfälle. Inbjudningskortet kom idag förresten! Vi kommer!

2008-10-30 @ 21:39:31
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback