ta en sniff!

Martina säger:

ses på fredag

Martina säger:

är det nån mer som ska med?

Mallansworld.blogspot.com säger:

yes..

Mallansworld.blogspot.com säger:

antagligen

Martina säger:

pea eller? mathias är lite sugen?

Mallansworld.blogspot.com säger:

mimmi

Mallansworld.blogspot.com säger:

pea ska läätt ut och holmis..

Mallansworld.blogspot.com säger:

kanske evelina

Martina säger:

aa

Mallansworld.blogspot.com säger:

dom håller på roddar me de där.. få se vad dom kommer fram till =)

Martina säger:

fest, det luktar fet fest med andra ord!

Mallansworld.blogspot.com säger:

det luktar..............

Mallansworld.blogspot.com säger:

va e de som luktar?

Mallansworld.blogspot.com säger:

va fan, lukta!

Mallansworld.blogspot.com säger:

F

E

S

T

Mallansworld.blogspot.com säger:

fan va gott de luktar!

Martina säger:

mm, känner du vindoften och hårsprayen?

Mallansworld.blogspot.com säger:

ehhhh ja lätt.. de luktar ju bara fööör bra =)

Mallansworld.blogspot.com säger:

ses på fre

Mallansworld.blogspot.com säger:

puss


Kommentarer
Postat av: Heson

Nämen titta! Vad fint! Jag tror jag har startat en jag-måste-ändra-utseendet-på-min-blogg-trend

:-)



Och apropå ingenting: Vad önskar sig Frejis i födelsedagspresent? Tänkte att vi skulle komma på kalaset så får resten av släkten roa sig i Söderhavet bäst de vill. Tvåårskalas är mycket roligare!!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback