this is me

Riktigt tråkig lista, men jag har inget att göra....


Lista, stulen

1. Vad heter du? Martina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Martina
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag hette Sandra i flera veckor innan jag fick heta Martina, men jag fick ändå heta Sofie i mellanamn...
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? 84:a
6. Vart bor du? Sandviken
7. Bott utomlands? Ja, Norge och USA
8. Flyttat antal gånger?  kommer inte ihåg, men många gånger...
9. Vart skulle du vilja bo? Jag bor i mitt drömhus...
10. Vilken skolklass? sista året på lärarprogrammet...
11. Vad vill du bli när du blir äldre? lycklig

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
 163 cm
2. Hur mycket väger du? 63 kg
3. Hårfärg och frisyr? mörkbrun page
4. Ögonfärg? blue
5. Mest nöjd med? Min rumpa
6. Minst nöjd med? Magen och min hänghaka
7. Skostorlek? 37-38
8. Glasögon? borde ha
9. Gar du några piercingar/tatueringar? mm, en soltatto på nyckelbenat

FAVORITER
1. Filmer? Dagboken, awakings, forrest gump, stekta gröna tomater
2. Låtar? David Gray - this years love, Micheal Bubley - Everything
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Fisk och Vin, (alla kulörer)
5. Djur? nix
6. Färg? Rosa
7. Parfym? Promesse
8. Tv-program? desperate houswifes, Grys anotomy, Idol...
9. Ämne i skolan? sv
10. Sysselsättning? Student/mamma/sambo

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En brun skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Stövlar, svarta
3. Favoritfärg på kläder? ingen aning...
4. Favoritmaterial på kläder? bomull?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? stickad klänning, med ett brett läderskärp i midjan, strumpbyxor, knästrumpor, svarta stövlar
6. Favoritaffärer? Hm, gina, bikbok
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ca 2000
8. Favoritmärke? har inget...
9. Vad har du för byxstorlek? 29/32
10. Vad har du för tröjstorlek? 38


BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
 Rolf, men han är död sedan många år
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?  inget
b) Jobbväska just nu? har ingen
c) Handväska eller liknande just nu? har endast en plånbok
3. Vad är du beroende av? Familjen, mobilen och datorn.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? försvarets hudsalva
6. Vad tror du på?
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen
8. Vad köpte du senast? en kebabtallrik
9. Har du nåt husdjur? Nej.
10. Var bor du? i Sandviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback