Pax Snygg-Erik!?

I Lördags var det utgång, EMD spelade på Lobby vilket innebar att halva den kvinnliga populationen från Sandviken hade sprayat, sminkat, filat, shoppat, ja allt för att göra sig så snygga för Snygg-Erik, Danny och Mathias. 

Problem 1- Det är jävligt trångt på lobby

Problem 2- Det är ännu jävligare när man står inklämd mellan 100 galna 12-åringar som med största sannolikhet kommit in med falsklägg (Eller var det så hemskt att det var 18 år och jag därmed förvandlades till en morsa även på dansgolvet?)

Problem 3- Dessa EMD-fan gjorde allt för att komma så nära som möjligt

Problem 4- Detta har resulterat i att jag är alldeles full av blåmärken, då tjejerna i deras kamp om bästa plats tog till alla medel inklusive tjuvnyp, hårdragning, stamp på fot, dra i hår, you name it....

Fick jag då syn på Snygg-Erik? Jo, det fick jag, men var det värt det? Knappast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback