svampskogen!

oj oj oj vad skogen kryllar av svamp nu, efter en timme ute i till skogs hade vi fått ihop närmare 1 kg trattkantareller! Till middag bjöds det därmed på lammstek med smörstekta kantareller och en supersmarrig rödvinsås =) Inte helt fel, pappa och rosi var här och käka de med...

Imån blir det utgång, ska bli riktigt skoj att umgås lite med systrarna Luuke, Freja ska sova hos farmor för Mathias jobbar 12-timmars... Tänk att jag ska få se snygg-erik live imån, den karln är inte helt ohet!!

Annars då? X-jobbet flyter på, idag var vi på murgårn och gjorde en testenkätundersökning med mina underbara elever =) Nästa vecka ska vi ta kontakt med en skola och se till att fixa till det sista justeringarna i enkätan innan vår handledare ska få se över den. Det går nog bra  hoppas jag =)

Nu ska jag hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback