Hig i ett jävla nötskal!

Jag är så förbannad på Högskolan i Gävle så jag spyr! Jag har min sista termin kvar som jag planeras börja läsa den 19 januari. Jag sökte min kurs i god tid och kom in. Kursen är en temakurs med musik, drama, bild och rörelse och det stog att den var på 30 hp. Nu har de jävla puckona på instutionen kommit på att kursen bara ska vara på 15 hp. Jag ringde till kursansvarige som var lika förvånad och förbannad som mig då hon inte hade en aning om att de ändrat till detta. Hon lovade dock att tag i det här imorgon när hon börjar jobba igen, och hon sa att hon skulle göra allt i sin makt för att jag ska få mina 30 hp!!

JÄVLA IDIOTER!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja du. Hig, vad säger man? Vilka j--a ....!!! Hoppas det ordnar sig snabbt! Vi får ta och planera in en fika snart. :) Kram

2009-01-07 @ 16:56:04
Postat av: Martina

jag är alltid med på fika =) hihi, hur gick det, fick du vicket?? KRAM KRAM

2009-01-07 @ 19:22:24
Postat av: Matilda

Låter bra det! Jag fick en tillsvidaretjänst på en förskola i Valbo. Fick reda på det idag. Så nu ska vi fira här hemma ikväll! :). Vi hörs om fikat! Kram

2009-01-08 @ 17:24:45
Postat av: Martina

å va kul!! GRATTIS!!!

2009-01-08 @ 19:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback