penci-fucking-lin igen...

Jaha, då är vi inne på Frejas fjärde pencilinkur på 8 veckor. Igårkväll började hon klaga över att hon hade ont i sidan på huvudet, jag fatta direkt att det var örat. Trots alvedon har hon sovit dåligt inatt så jag ringde till hälsocentralen så fort vi vaknade.

Öroninflamtion och hög sänka... Sänkan har inte varit normal sedan i november =/

Nu får min tjej bli frisk, jag  hatar att vara ego, men jag vill ju hinna jobba ihop en SGI också till nästa unge... Mathias kan inte vara hemma från hans nya jobb...

Kommentarer
Postat av: Heson

Nämen stackars Freja! Är det ingen doktor som tycker det är underligt att hon har haft hög sänka så länge? För mig låter det som om de borde göra en rejäl undersökning på henne, men det kanske de har gjort? Stackars er också förresten, för det är ju inte kul att vara hemma med sjuka barn... Hoppas hon piggar på sig snart. Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback