Barnbus

Kommer du ihåg ditt absolut första riktiga bus? Det gör jag. Jag var nog ca 4 år och bodde på Agavägen med mamma och pappa och kaninen Humpe. I huset bredvid bodde en tjej som hette Linda som också hade en kanin, en hona. En dag var vi ute och skuttade med kaninerna och plötsligt så började Humpe klättre upp på den lilla honan. Det såg jätteroligt ut och jag minns att vi stog och fnissade. Efter det så lät vi dem göra så lite då och då, för det såg ju så roligt ut. Efter några veckor så började Lindas kanin bli tjock. You do the math...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha...det där har jag också gjort, med den enda skillnaden att det var jag som ägde honkaninen :) Blev fem söta bebbar av det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback