Lycka är ett par jeanstights...

Okej det där med mutningen gick kanske lite över styr. Freja var kanonduktig och tog sprutan och tittade förvånat på mig och sa att det faktiskt kändes som ett myggstick. Men godis var utlovat så vi begav oss till Enen. Mathias, Tore och Freja satt kvar i bilen medan jag sprang in på konsum. Väl där stod en kille och plockade upp dagsfärska butterkakor, var bara tvungen att ta en. Ska det firas så ska det firas?! Sen blev det lite godis också. Och när vi kom hem kom Mathias på att han var tvungen att baka ut sin surdeg. Jag har med andra ord ätit konstant i tre timmar nu, godis, bulla och bröd sprutar numera ur öronen på mig. Lycka är ett par jeanstights så man inte känner hur svullen man är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback