I'm back!

Okej, fick nyss en kick i röven av Anna Ljung att forsätta blogga. Vi kör väl då. Antar att ni vill ha en uppdatering om ni är här inne och läser så jag ska göra mitt bästa =)

Tvåbarnsmamma, jag smkar på ordet. Det låter gammalt?! Kanske lite modigt, men det är ju det jag är. En tvåbarnsmamma till mina små sötisar Tore och Freja. Tore är en glad liten prick på 2 månader som aldrig sover. Han är vaken nästa hela dagarna, men sover bra på nätterna så jag ska inte klaga. Freja är numera snart en stor 3-åring. Vart tog tiden vägen?

Dagarna spenderas för det mesta på öppna förskolan.

Nu ropar M att frukosten är framdukad, vilken service!


Kommentarer
Postat av: Linda.. från HIG i våras ;)

Kul Martina!

Blogga intensivt så jag har kul att läsa istället för att plugga ;)

Och Grattis till lilla Tore förresten!!

Postat av: Jenny

Härligt att du bloggar igen! :) Hittade ni på något att göra idag? :)

2009-10-28 @ 09:30:08
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback