Varför är det fotboll en lördagskväll när jag vill mysa med min karl...

Jag hatar fotboll. Inte allt med fotboll, det finns vissa delar jag gillar. T ex. att Ljungberg spelar fotboll. Det gillar jag. Jag tycker inte om att de sänder fotboll på en lördagkväll, vilken idiot har bestämt det? Jag ville dricka lite vin, kanske ha lite sex på soffan och glo på en film och somna i Mathias knä. Men icke....

Istället sitter man här och surfar runt. Har kollat på ett avsnitt av Grays Anotomy vilket totalt räddade min kväll. Tur det iallafall....

Kommentarer
Postat av: Sofia

De där med fotbollen känner jag till. De är landskamper, engelska ligan, spanska ligan och i värsta fall italienska ligan. Sen är de fotbollsresor. Å så är de en massa fotboll+killar+öl kvällar. Jag uppskattar de inte:P

2007-10-14 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback