Mycket nu!

Har tagit en liten bloggpause under semestern, men nu är jag tillbaka! Sedan jag skrev sist har jag fått några fräknar på näsan och en extra ring på vänster hand. Det känns helt underbart att efter snart 7 år tillsammans få kalla mig Mathias fru! Ska ta och leta på sladden så jag kan föra in lite kort på datorn från vigseln och semestern. Har dock ingen aning om vart den kan vara... jaja...

By the way, efter en och en halv vecka med hyffsad sömn var Tore tvungen att påminna mig om hur jäkla lite sömn han kan överleva på. Tror jag har sovit max 3 timmar inatt utspritt. Suck.

Kommentarer
Postat av: Heson

Har jag sagt grattis? Jo, det har jag visst, men det kan inte sägas för många gånger :-) Ser fram emot att få se lite bilder från vigseln. Och säg till Tore att jag har sagt att han ska sova när det är natt!! Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback