Suck...

Suck, Tore vägrar sova igen.... På dagarna har det vänt och det går jättebra nu för tiden, men senaste nätterna har han svårt att hitta nattrytm. Han sover i 5-6 timmar och sen är han pigg som en mört och ligger och jollrar och snackar. När jag ignorerar detta blir han skitsur och börjar skrika. Tills man lyfter upp honom och då blir han jätteglad igen. Har inte hjärta att låta honom skrika + att han väcker Freja då....

Så nu sitter man här och mumsar nattmackor och kollar på OS, som jag inte ens tycker om att kolla på....

Så ett stort fett SUCK sitter på plats!

 

Har haft en helmysig dag iaf hos Björn, LIna och Klara. Jag och Lina drog ut i skidspåret och efter det stannade vi på ICA och köpte med de största tefatsbullar jag skådat =) Hög förbränning efter träning, eller hur var det =) Sen på kvällen så blev det hämtmat som vanligt hemma hos dem. Har blivit en tradition och göra det minst en gång i veckan =) Är så glad att vi har er kära vänner!

Nu sprakar det i brallan här bredvid, undrar om jag ska trycka i honom lite gröt sen så kanske han blir mätt och vill sova? Antagligen inte va?


Kommentarer
Postat av: madde

Pröva med att när han vaknar stanna kvar inne i erat sovrum med lampan släckt. Prata inte med han utan sitt bara där och typ hoppa, skutta, gunga, vagga, äta m.m lugna aktiviteter sen kanske han ger upp efter några dagar. Luna när hon var liten var uppe hela nätterna höll på att bli tokig. Till sist så gjorde vi så och då började hon sova på natten vaknade bara för att äta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback