Godmorgon

Skrev ett riktigt långt och roligt inlägg igår, men det försvann tyvärr. Jaja, idag är det söndag. Jag ska åka in till valbo en snabbis och köpa sandaler åt Freja, eventuellt kolla om det finns några bikinis också. Det är storlek 40 på den jag hade i somras när jag var höggravid och den kommer nog hänga i röven när den blir blöt. Inte okej. Helst skulle jag nog ha baddräkt hela semestern och täcka mina bristningar på magen, men samtidigt lär jag testa om de försvinner med lite sol.

Har sovit som en kratta inatt, inte mitt val utan Tores som tyckte det var en alldeles utmärkt idee att gå upp kl 01. Då hade vi sovit sedan kl 11, två timmar är väl helt okej va? Näää, Vi somnade om framåt halv 4 tror jag och sen var han pigg kl 8 igen. Knäppa sömnrubbade unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback