Tupplur

Sitter här vaken med Tore, klockan är ca halv 4 på morgonen. Tog den största koppen jag kunde hitta i skåpet och fyllde den med sjukt starkt kaffe, detta är ett måste för att överleva uppstigning vid denna tidpunkt. Uch. Igår natt led även min stora tjej av sömnrubbning, det fick dock ligga på Mathias bord, så klockan fyra gick han upp med henne och såg till att hon fick en macka i sig. Hon var så hungrig så hon höll på att dö sa hon. Så fort hon käkat upp mackan gick de dock tillbaka till sängen och inom kort snarkade de båda så gott så. Jag klev upp vid 7, riktig sovmorgon för att vara Tore! När klockan var 9 satte jag på Tores speldosa, Freja sov fortfarande då. Men arg som ett bi vaknar hon och kommer ner för trappen och med händerna i sidorna och sin tjurigaste blick säger hon:" Mamma, förstår du inte att jag inte kan ta min tupplur när du spelar med Tores nallebjörnspeldosa!". Hihi!!


Kommentarer
Postat av: madde

hej har du prövat att ta upp honom när han vaknar och lägga honom bredvid dig i sängen och amma?

Postat av: Martina

han ligger jämt med mig, han sover tyvärr inte en sekund själv. Bara när vi är ute och går med vagnen...

2010-01-27 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback